Onze Werkwijze Uitgelegd

Onze sprintmethode is uniek voor marketing bureaus. Zonder vaste contracten laat je werkzaamheden uitvoeren wanneer het jou uitkomt.

Terug naar home
Traditionele Marketingbureaus
Leadi Sprintmethode
Lange termijn contracten
Traditionele Marketingbureaus
Leadi Sprintmethode
Maandelijkse kosten
Traditionele Marketingbureaus
Leadi Sprintmethode
Transparante prijzen
Traditionele Marketingbureaus
Leadi Sprintmethode
Snelle doorlooptijd
Traditionele Marketingbureaus
Leadi Sprintmethode
Duidelijke omvang van het werk
Traditionele Marketingbureaus
Leadi Sprintmethode

Korte, efficiënte projecten

Vier sprints omvatten alle werkzaamheden
1. Analyseren

Een technische analyse van de huidige inspanningen

  • Inzicht in de huidige status
  • Uitgebreide rapporten en aanbevelingen
  • De weg vrij voor de toekomst
2. Verbeteren

Het verbeteren van je huidige inspanningen

  • Aanbevelingen implementeren
  • De focus bepalen
  • Verbeterde resultaten
  • Een uitgebreid plan voor de toekomst
3. Groeien

Zet in op groei door je vindbaarheid te verbreden

  • Verbreding van de huidige marketinginzet
  • Onderzoek naar nieuwe kansen
  • Nieuwe content & campagnes
4. Opschalen

Schaal je groei op door campagnes uit te voeren en te optimaliseren

  • Testen & verbeteren huidige inspanningen
  • Uitvoeren nieuwe campagnes
  • Lagere kosten, verbeterde resultaten

Specialist in SEO en SEA

Leadi is specialist in SEO en SEA. Hierdoor kunnen we onze sprints perfectioneren, werken we efficiënt en weten we waar we het over hebben.

SEO is het optimaliseren van je website om zo goed mogelijk vindbaar te worden op Google. Dit doe je voor zoektermen die voor jouw bedrijf interessant zijn. We komen erachter op welke termen je bedrijf zich moet richten en of jouw website technisch goed in elkaar steekt. Daarnaast maken we content en voeren we verbeteringen door.

SEA is het adverteren op Google in de zoekresultaten. Je betaalt dan om jouw webpagina’s bovenaan de zoekresultaten te laten zien. Een snelle manier om relevante bezoekers op jouw website te krijgen en leads te genereren.

We hebben onze sprints zo opgedeeld dat je ervoor kan kiezen alleen gebruik te maken van onze kennis of alles door ons te laten uitvoeren. Zo kun je als marketing afdeling werken met onze specialistische kennis, of als MKB’er alsnog alles uitbesteden op het gebied van SEO en SEA.

Ben je al bezig met SEO en SEA, dan beginnen we graag met een analyse d.m.v. sprint 1 “Analyseren”. Doe je nog niks met SEO en SEA? Dan valt er weinig te analyseren starten we doorgaans met sprint 3 “Groeien”.

Al onze sprints worden uitgevoerd op basis van de doelstellingen die we samen vooraf bepalen.

Wil je resultaat op korte termijn? Kijk dan naar SEA. Houd er wel rekening mee dat de resultaten sterk samenhangen met het advertentiebudget wat je hieraan uitgeeft.

Ben je op zoek naar een lange termijn strategie waarbij je niet afhankelijk bent van je advertentiebudget? Kijk dan naar SEO. Doe je hier nog niets mee, dan zul je niet direct grote resultaten boeken. Zie het als een sneeuwbal die steeds groter wordt en sneller gaat rollen. In het begin investeer je voornamelijk, maar het rendement wordt steeds groter naarmate je langer met SEO bezig bent.

SEA

Op korte termijn resultaat met websitebezoekers die zoeken wat jij aanbiedt.
1. Analyseren

Een technische analyse van de huidige campagnes

  • Inzicht in het SEA proces en de prestaties
  • Verbeterde prestaties
  • De weg vrij voor de toekomst
Meer informatie
2. Verbeteren

Implementeren van alle aanbevelingen in jouw campagnes

  • De focus bepaalt voor de toekomst
  • Verbeterde resultaten van SEA campagnes
  • Een uitgebreid plan om mee verder te werken
Meer informatie
3. Groeien

Adverteren met meer campagnes

  • Inzicht in de interessantste zoekwoorden
  • Nieuwe landingspagina’s volledig opgezet
  • Nieuwe campagne volledig opgezet
  • Alles om meer leads binnen te halen
Meer informatie
4. Opschalen

Testen en optimaliseren van je campagnes

  • Verhoogde advertentieprestaties
  • Verlaagde kosten per klik
  • Verlaagde kosten per acquisitie
  • Effectiever inzetten van advertentiebudget
Meer informatie

SEO

Een lange termijn strategie voor meer organisch websiteverkeer.
1. Analyseren

Inzicht in de huidige werkzaamheden

  • Inzicht in het SEO proces en de resultaten
  • Verbeterde technische prestaties
  • Volledige SEO roadmap
  • De weg vrij voor de toekomst
Meer informatie
2. Verbeteren

Inzoomen op de belangrijkste pagina’s

  • Prioriteiten vastgesteld
  • Verbeterde focuspagina’s
  • Verbeterde pagina prestaties
  • Exacte en uitgebreide content aanbevelingen
Meer informatie
3. Groeien

Uitbouwen van de SEO inspanningen

  • Kern zoektermen voor content creatie
  • Volledige matrix van content ideeën
  • Diepgaande content outlines voor schrijvers
Meer informatie
4. Opschalen

Uitwerken van content op grote schaal

  • Nieuwe content voor de website
  • Inzicht in de prestaties en verbeteringen
Meer informatie
Link building

Promotie op andere websites

  • Link profiel opgeschoond
  • Lijst van pagina’s om ons op te richten
  • Links met hoge autoriteit naar de website
Meer informatie

Veelgestelde vragen

Alles wat je wil weten over Leadi en onze sprintmethode

Wat is een sprint precies?

Een sprint is een combinatie van werkzaamheden die we in één keer voor je uitvoeren. Een sprint heeft altijd een vaste looptijd en prijs. Zo weet je precies wat we voor je doen, waar je voor betaalt en wanneer ons werk klaar is.

Wat is een lead?

Een lead is iemand die interesse heeft getoond in jouw dienst of product. Diegene heeft hiervoor zelfs zijn gegevens achtergelaten. Dit kan zijn voor een concrete aanvraag, maar ook voor bijvoorbeeld een download of tool die je aanbiedt.

Waarom is een sprint beter dan een vast contract?

Veel marketingafdelingen hebben geen specialistische SEO en SEA kennis in huis. Af en toe is dit wel vereist, maar een langdurig contract afsluiten bij een bureau is duur en vaak onnodig. Met onze sprints maak je gebruik van onze kennis over SEO en SEA wanneer je dit nodig hebt. Zo haal je de kennis van een compleet bureau met meerdere specialisten binnen, zonder dat je ergens aan vastzit.

Hoe kan het dat jullie zonder vaste contracten werken?

Bijna alle marketingbureaus willen een samenwerking aangaan op basis van langdurige contracten. Hierdoor zit je vast aan maandelijkse kosten en betaal je vaak voor de tijd die je wacht op de resultaten. Wij weten wat voor resultaten je kunt verwachten aan de hand van ons werk en hoeveel werk we voor je gaan verrichten. Dit hebben we verpakt in sprints, zodat jij weet dat je betaalt voor ons werk en niet voor de wachttijd.

Waarom zijn er geen terugkerende werkzaamheden?

Werkzaamheden als het opzetten van een landingspagina of het schrijven van content is eenmalig. Optimalisatie is daarentegen iets wat doorlopend gedaan moet worden. Er zijn dus wel terugkerende werkzaamheden, alleen kun je bij ons zelf bepalen hoe vaak en wanneer je bijvoorbeeld optimalisaties door wil voeren. Wil je meer weten, dan geven we je hier graag advies over.

Welke marketing werkzaamheden heb ik nodig voor mijn bedrijf?

Dit hangt volledig af van je doelstellingen. Wil je op korte termijn leads binnenhalen? Richt je dan eerst op SEA. Wil je investeren in de lange termijn, dan is SEO aan te raden. SEA kost je steeds weer advertentiebudget. Hier behaal je dus alleen resultaat mee als je voor de advertenties betaalt. SEO kun je zien als een sneeuwbal die steeds groter wordt en sneller gaat rollen. Hoe langer je hierop inzet, hoe beter je posities op Google worden en hoe meer resultaat je gaat boeken.

Welke sprints heb ik nodig?

Dit hangt af van je doelstellingen en wat je al doet aan SEO en/of SEA. Sprints 1 en 2 zijn gericht op het analyseren en verbeteren van de werkzaamheden die je al uitvoert. Sprints 3 en 4 zijn gericht op het creëeren van nieuwe campagnes zodat je zichtbaar wordt op termen waar je nu (nog) niet op inzet.

Hoeveel sprints heb ik nodig voordat ik resultaten zie?

Met SEA kun je al snel resultaat verwachten. Eén sprint levert al nieuwe leads op. Let wel op dat deze resultaten erg afhankelijk zijn van het advertentiebudget wat je inzet. Met SEO hangt het resultaat af van verschillende factoren. Doe je nog niks aan SEO, dan heb je zeker meerdere sprints nodig. Werk je al langer aan SEO, dan kan het zijn dat je aan één sprint genoeg hebt om meer organisch verkeer naar je website te krijgen.

Hoe worden de prijzen bepaald?

Een sprint heeft een vaste set werkzaamheden. Doordat we deze werkzaamheden voor al onze klanten uitvoeren weten we precies wat we voor je gaan doen en werken we efficiënt. Zo kunnen we vaste prijzen hanteren op basis van de hoeveelheid werk die we voor je uitvoeren.

Werkt Leadi ook voor andere marketing bureaus?

Ja, we verkopen onze sprints ook aan andere bureaus. Dit doen we white label, of in de huisstijl van het bureau waar we voor werken. Wil je meer weten over de mogelijkheden voor bureaus? Neem dan contact met ons op.

Laat ons je helpen om meer klanten aan te trekken.

Na één gesprek weten we of en hoe we je kunnen helpen.

Neem contact op