3500+ relevante leads in 36 maanden

Bouw
Bekijk alle cases

Certo is een projectstoffeerder, gespecialiseerd in het leggen van vloeren bij bedrijven.

Terug naar home

Wat je leert van deze case study

Check green1
Hoe we zorgden voor meer dan relevante 3500 leads in 3 jaar.
Check green1
Hoe online marketing ervoor zorgt dat de orderportefeuille van Certo het hele jaar door gevuld is.
Check green1
Hoe Certo nu bij de eindgebruiker verkoopt i.p.v. bij aannemers.
Check green1
Hoe Certo de marge per opdracht kon laten stijgen dankzij online marketing.

De Uitdaging

Certo was afhankelijk van aannemers en andere tussenpartijen om opdrachten binnen te halen. De tussenpartij haalt het complete project binnen en besteedt de vloeren en stoffering aan Certo uit. Hierdoor hanteert Certo lage marges werkt het niet direct met de eindgebruiker.

Certo wilde zelf meer eindgebruikers als klanten aantrekken om minder afhankelijk te worden van tussenpartijen. Zo kan de marge op de offerte omhoog en wordt het uitvoeren van een project makkelijker, wat de winstgevendheid ook verhoogt.

Certo projectstoffering
Certo ProjectstofferingOud Gastel, Nederland
Foto certo case 1

Onze Aanpak

Certo deed voorheen niets aan online marketing. Alle opdrachten kwamen uit het eigen netwerk en mond-tot-mondreclame.

Bij de start van de samenwerking hebben we het aanbod en de positionering van Certo in kaart gebracht.

De nieuwe positionering hebben we verwerkt in de bestaande website. De website heeft ook verschillende updates gekregen.

Vervolgens zijn we gestart met adverteren via o.a. Google en YouTube.

Bezoekers die in de oriënterende fase zitten, maken gebruik van de online calculator en laten hier naam, e-mailadres en telefoonnummer achter. Bezoekers die interesse hebben in de dienstverlening van Certo nemen per contactformulier, telefoon of e-mail contact met ze op.

Leads in de oriënterende fase ontvangen e-mails van Certo. Zo positioneren we Certo als autoriteit, groeit het vertrouwen in Certo en blijft het bedrijf top-of-mind voor wanneer de lead tot aankoop over wil gaan.

Binnenkomende telefoontjes worden gemonitord, om de resultaten bij te houden en advertenties bij te kunnen sturen.

Vanuit het CRM-systeem wordt opvolging gegeven aan de binnenkomende aanvragen en leads. Zo kunnen we de kwaliteit van de aanvragen beoordelen en waar nodig advertentiecampagnes bijsturen.

Dankzij deze aanpak heeft Certo in 3 jaar tijd meer dan 3500 relevante leads binnengehaald vanuit online marketing. De orderportefeuille is nu maanden ver vooruit gepland met opdrachten van eindgebruikers.

Resultaat certo na 6 maanden
Calculator certo
Pascal danen
Pascal Danen
Eigenaar, Certo Projectstoffering
Star gold
Star gold
Star gold
Star gold
Star gold
5 uit 5
Ik krijg mooie aanvragen binnen van bedrijven waar ik voorheen nooit mee in contact was gekomen. Naast dat de resultaten goed zijn, ben ik ook erg blij met de manier van samenwerken. Communicatie verloopt soepel, er wordt proactief gehandeld en ze doen bij Leadi echt alles voor goed resultaat. Een samenwerking is zeker aan te raden!!
Behaalde Resultaten
3500+
relevante leads na 36 maanden
488%
ROI op de marketing
13.000
maandelijkse website bezoekers uit SEO

Benieuwd of we deze resultaten ook voor jou kunnen behalen?

Vul het formulier in en we vertellen je welke strategie voor jou werkt.

Boek een strategiesessie