
Lead generatie
Door op Google vindbaar te zijn kom je als eerste naar voren als mensen naar jouw product of dienst zoeken. Voor Certo hebben we binnen 6 maanden meer dan 300 relevante leads gegenereerd die op zoek zijn woning- of projectstoffering.

Certo is al ruim 40 jaar actief als projectstoffeerder. Ze specialiseren zich in grote projecten, maar zijn daarbij vaak afhankelijk van grote tussenpartijen die delen van een groot project uitbesteden aan onderaannemers. Certo wil minder afhankelijk worden van tussenpartijen en meer marge behalen per opdracht.

Om meer opdrachten van de eindgebruiker te krijgen moet Certo vindbaar worden wanneer de klant een woning- of projectstoffeerder. Het is belangrijk om er achter te komen welke zoektermen hierbij van belang zijn.
De website heeft een update nodig om het vertrouwen van de bezoeker te winnen.
Google Ads campagnes moeten op korte termijn voor leads en aanvragen gaan zorgen. Voor de lange termijn gaan we relevante artikelen schrijven om meer organisch verkeer te genereren.

Na het bepalen van de strategie hebben we een zoekwoordenonderzoek uitgevoerd. Voordat we met SEO en SEA zijn gestart hebben we de website aangepast en zo de basis verbeterd.
Voor de SEA campagnes hebben we verschillende landingspagina’s gemaakt die aansluiten op de intentie van de zoeker. Zo konden we direct starten met het genereren van aanvragen. Voor de lange termijn hebben we relevante content geschreven voor op de blog.
Als laatste hebben we een kostencalculator gemaakt die bezoekers een prijsindicatie geeft van de vloer die ze willen laten leggen. We verzamelen zo het e-mailadres en telefoonnummer van de bezoeker zodat we deze kunnen interesseren via e-mail marketing of een telefoongesprek.
Ik wil ook meer omzet behalen met behulp van online marketing.
Plan een gesprek in en kom er binnen 30 minuten achter of we je kunnen helpen.