20 aanvragen in 30 dagen met één sprint
Met behulp van één SEA sprint heeft ShadowArt in 30 dagen 20 aanvragen voor de ShadowArt Carport ontvangen. Een nieuwe Google Ads campagne, inclusief nieuwe landingspagina, brengt meer continuïteit in de verkoop van de ShadowArt producten.
ShadowArt is een fabrikant van hoogwaarde zonnezeilen en schaduwdoeken. Aangezien dit een seizoensgebonden product is zochten ze een manier om continuïteit te brengen in de verkoop van hun systemen. De ShadowArt Carport leent zich hier perfect voor, maar heeft nog te weinig bekendheid onder carport zoekers in Nederland en België.
Er wordt maandelijks door veel mensen gezocht naar een carport oplossing m.b.v. een doek of zeil. ShadowArt wordt nu nog niet gevonden wanneer mensen hier naar zoeken. Een Google Ads campagne met nieuwe landingspagina gaat de vindbaarheid verbeteren en bezoekers goed informeren over de ShadowArt Carport. Het doel is om de bezoeker uiteindelijk om te zetten in een lead of aanvraag.
Na een uitgebreid zoekwoordenonderzoek is een nieuwe landingspagina ontwikkeld. Deze landingspagina sluit aan bij de focus zoekwoorden en informeert de bezoeker over het ShadowArt Carport systeem. Als de bezoeker interesse heeft belt hij naar ShadowArt of laat hij een reactie achter in het contactformulier. Op deze genereerden we 20 aanvragen in 30 dagen.
Wil je meer klanten aantrekken met online marketing?
Plan een gesprek in en kom er binnen 30 minuten achter of we je kunnen helpen.